Alla inlägg den 24 september 2010

Av Pauline Eriksson - 24 september 2010 07:15

Ja, vädret kan man knappast klaga på nu men igår när jag skulle longera Farax en stund i ridhuset så var han inte helt "ren" i sin gång  . Troligtvis nån streckning på höger bak för jag kunde inte känna någon värme eller annat konstigt och det var ingen hälta direkt. Red ett pass i paddocken i onsdags kväll och det var väldigt tungt och blött så kanske det hände något då?

Idag skulle Farax ändå vila så jag få kolla honom på lördag igen och hoppas att han är fräsch, det är mycket skönare när man inte har


Igår spelade jag och Henke badminton och det känns i benen, det var väldans jämt men det slutade med att han vann 3-2 i "sett"  


Denna veckan har gått i en väldans fart och nu är det bara en vecka kvar innan flyttlasset går, min snälla vän Tina ska hjälpa mig ikväll att putsa fönsterna och sen blir det nån god middag och kanske "ett" glas vin  .


I morgon ska jag, Henke och min mamma åka till Börjes i Tingsryd, dels för att handla en hjälm till Henke och kanske lite stall grejor till vår gård.


Hej Hopp Gummi.....

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards