Alla inlägg under augusti 2017

Av Pauline Eriksson - 29 augusti 2017 19:59

Ziroccos nya namn enligt Ronja och det stämmer rätt bra då han börjar få lite prickar. Vilken utveckling den vita ponnyn gjort denna sommar och det är väldigt roligt att rida mr Z just nu. Allt från härliga skogsturer till på tävlingsbanan och så har vi inlett en karriär.

Förra helgens tävling på klubben gick väldigt bra.

Vår nya karriär eller träning rättare sagt är hoppning, och jag har tom anmält oss till tre hoppträningar nu i höst. Man skulle ju nästan kunna tro att man blivit inspirerad av Peder men jag hade nog tänkt göra detta ändå.

Av Pauline Eriksson - 15 augusti 2017 22:40

Det är härligt att komma tillbaka till rutiner och vardagen när man haft en härlig ledighet. Nu väntar en härlig höst och förhoppningsvis en vit vinter och det är ganska skönt när dagarna blir kortare så man kan ta det lite lugnare på kvällarna.
Idag har jag tänkt väldigt mycket på att man ska ta vara på livet och varandra. Det kan ändras fort och jag tror på att syftet med våra liv är att vara lyckliga i den tid vi har.

Lillpluttan va väldigt lycklig igår när hon fick rida ut på Faxen.

Av Pauline Eriksson - 5 augusti 2017 00:06

Nu är semestern över för detta året och jag är supernöjd och det ska bli gött att komma igång med lite rutiner igen nästa vecka. Vi ha gjort lite av varje både hemma och även gjort små ut flykter.
Jag började ju med min egna semester med Z.

Sen har vi i princip slutfört det utvändiga med utbygget.

Jag och Ronja har i princip ridit varje dag och även henke har kommit igång med ridningen på allvar.

Vi haft en hel del besök och förra veckan kom min gamla barndomsvän med sina barn och hon tog en hel del kort.

Idag har vi varit på tjärö och firat svärmor med lite god mat, första båtturen för Ronja vilket hon tyckte va spännande.

Som sagt väldigt glad och nöjd med ledigheten. Ronja och Henke fortsätter en vecka till och ska nog på lite fler äventyr.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards