Alla inlägg under februari 2017

Av Pauline Eriksson - 26 februari 2017 18:45

Vilken solig dag vi hade igår och det var vara tvunget att rida ut i skogen. Det blev Ziroccos första riktiga möte med en älg, det låg en del snö kvar i skogen så den hörde nog inte oss. Z hoppade till och gick sen lite på spänn efter att skogens konung älgat iväg men mer blev det inte.

Ronja på sin favorit häst och med sin favorit Nina.

Igår kväll firade vi min vän och kollega Amelie och hennes syster som är en av Sveriges bästa bagare hade gjort denna fantastiska tårta. Den va verkligen lika god som den va vacker.

Idag red jag årets första trailpass med Z och det gick riktigt bra.

Av Pauline Eriksson - 19 februari 2017 20:59

Denna helgen har det varit härliga utomhusaktiviteter för hela slanten och vi avslutade denna kväll med att bära ner ved i källaren och där tog energin slut.

Igår var det fullt ös på gården med både trevligt besök, eldning, mycket pyssel med djuren och jag hann sitta på Ziroccos rygg en stund.

Ronja både busade och hjälpte till med slitgöra.

Idag har jag haft en heldag med hästarna, först på morgonen hjälpte jag Nina med Dawn och sen lastade jag Zirocco. Det va träff med westernklubben i ett ridhus och det va väldigt kul att få rida på bra underlag samt träffa likasinnade. Z skötte sig fint och jag ser verkligen fram emot detta årets framsteg med min fina vita.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards