Alla inlägg under april 2016

Av Pauline Eriksson - 27 april 2016 08:20

Idag fyller vår lilla prinsessa 1 år och inte kunde man väl tro att vi skulle vakna upp till ett vinterlandskap. Men så blev det.

Självklart har hon fått en egen ridhjälm så nu kan hon börja rida på riktigt. 

Av pappa har hon fått ett traktorkort och frågan är vilket hon är mest glad för.

Av Pauline Eriksson - 26 april 2016 22:40

Jag har jobbat hela kvällen på kontoret och när Henke kom hem så tyckte nog Barry att jag varit tråkig.
Han hängde på ryggen hela tiden när Henke åt då han var så obotligt kelig.

Av Pauline Eriksson - 24 april 2016 18:55

Här kommer film från gårdagens väldigt blöta trail, jag är nöjd med min stora bruna förutom att han inte ville sidepassa över 2 st bommar.


Av Pauline Eriksson - 23 april 2016 22:08

Det var länge sen jag frös så mycket som jag gjort idag, det var fint väder på morgonen men det blev bara sämre och sämre och när det började snöa så hade man god lust att åka hem. Farax och jag har varit med på den lokala klubbens träningstävling och förutom att vi är ganska ringrostiga så är jag väldigt nöjd. Framförallt var jag nöjd med trailen då han klarade backhindret med bravur, har inga bilder från dagen men det kanske kommer en film på trailen. Bilden nedan är från sportcupen för araber 2014, vilket var vår senaste tävling, fotograf är Paulin Högdahl. 

Av Pauline Eriksson - 16 april 2016 22:23

Idag har vi haft vedmaskin här hemma och vi har kört ved hela dagen tills det gick sönder och vi fick avbryta. Mamma och hennes hund Joppe har passat Ronja och de senaste dagarna har den lilla kommit på att hon kan gå själv vilket hon vill göra hela tiden. Ikväll hann jag med ett pass i paddocken på Farax och jag trappa upp hans träning successivt, nästa lördag är det träningstävlingen på klubben vilket ska bli roligt.

Varje dag vill Ronja hälsa på getterna och dem börja vänja sig vid henne.

Av Pauline Eriksson - 15 april 2016 22:21

Tidigare har bara Farax varit trovärdig som barnponny men ikväll har även Zirocco börjat sin karriär. Ronjas fick rida lite innan jag och Z tog en runda i skogen.

Av Pauline Eriksson - 13 april 2016 22:01

Ikväll fick Zirocco testa att gå på bron och jag börjar nästan tro att han kommer bli en bra trailhäst. Han är så nyfiken att han inte kan låta bli att testa nya saker så jag behövde inte direkt övertyga honom att trampa över bron.
Här står mina vänner ikväll efter att jag fått leta fram dem under all lera.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards