Alla inlägg den 20 september 2010

Av Pauline Eriksson - 20 september 2010 06:57

Emmy och Alfred tävlade klubbmästerskap i går och det gick bra, jag har aldrig sett dem så samspelta och fina innan och enligt mig så skulle dem fått bättre placeringar. Inte för att 3 st tredjeplatser och en fjärde är dåligt men jag hade tippat dem som första i åtminstone 2 st grenar, inte för att jag är opartisk men ändå  .


Bron va inga problem denna gång  och grinden gjorde dem med bravur.


Ja vad säger man... sprudlande glad som vanligt


Hästskötaren Jocke börja få en hel del rutin och även han med gott humör


Lina och Sonny gjorde fina ritter och ett supergratis till första placeringen i trail Y 


Stort grattis även till Farax halvsyrra (samma pappa) Jargoda och henne ägare Lena Puke som tog första placeringen i Trail O.

 


På eftermiddagen tränade jag Elina och Belmondo och idag stod det longering på schemat. Elina hade testat själv nån gång innan men inte fått till det men med bara lite stöd så löste hon själv dem knutar som behövdes lösas och Bellis gick lugnt och fint runt henne även med en hel del störmoment....toppen...


Jag och Henke skulle vara med på foto enligt Elinas mamma Carina.


Sen på kvällen red jag och Henke en stund i paddocken på Farax och Plex, Henke utvecklas hela tiden även att han själv inte alltid tycker det .


Denna veckan gäller det att fortsätta packa och även börja städa lite i lägenheten för nu är det endast en och en halv vecka tills vi tar över gården så man kan lugnt säga att "spänningen är oliiiidlig"  .


Kramis  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards