Alla inlägg den 12 september 2010

Av Pauline Eriksson - 12 september 2010 12:08

Tydligen så har det kommit en ny funktion ("Fråga mig") på bloggen som jag inte har uppmärksammat förräns idag när jag fick en fråga. Det var en ganska kul funktion så är det någon som har nån fråga så är det bara att köra på  .


Idag har jag hållt lektion för Emmy och Alfred och dem är så superduktiga och går verkligen från klarhet till klarhet, så Ni som ska tävla på KM:et nästa helg få passa Er för detta ekipage som åker dit för att "sopa banan".

Jag hoppas att jag ska hinna åka dit och heja på dem men nu är jag mitt i mitt liv packning för att vara så redo som möjligt när vi tar över gården om några veckor.


Det är verkligen jättehärligt att passa på att rensa bort allt mellan himel och jord som man samlat på sig på dessa fem år som jag bott här på Västeråkra.


Så här kommer det troligtvis att se ut nästa helg   när Emmy och Alfred ska tävla på klubbmästerskapet. Hoppa bara det inte regnar som vanligt när dem ska tävla.


Nähä nu ska jag fortsätta i mitt packande, är som sagt innan lite förkyld så allt går lite sagtare än vanligt    

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards