Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Pauline Eriksson - 26 maj 2009 13:48

Tack snälla Jessica för uppmuntrande kommentar, du har helt rätt i att vi ska se fram emot arabsportcupen. Det är då det gäller!!!!

Igår var min födelsedag och tycker väl inte att det är så mycket att fira längre nu när man helst inte vill bli äldre. Men herregud va det värmer när så många vänner kommer ihåg denna dag, ringer och gratalera, sjunger och säger snälla saker. Roligast var nog när jag satte mig i firmabilen på morgonen och min kära kollega Jari hade satt ett megastort födelsedagskort på vindrutan..hihi, snacka om jag blev förvånad.

 Men ärligt talat så var nog det bästa att få rida ut en runda i skogen på Farax på kvällen tillsammans med Emmy och Alfred det var helt fantastikt väder och vi bara njöt.

Idag är det faktiskt så att det är Farax födelsedag, han föddes nämligen på natten efter min 19-års dag, kunde man få bättre födelsedagspresent? Så denna dagen så ska min prins bara få gå i hagen och skrota och få en massa god mat, det är han verkligen värd.

Nedan ser ni Farax som utställningshäst på arabsportcupen 2007.

Kramis

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards