Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Pauline Eriksson - 10 maj 2009 21:45

GICK JÄTTEBRA!!!  Jag är supernöjd med min lilla ponny, han skötte sig utmärkt. Vi tränade reining och det har Farax och jag endast tävlat 1 gång och känner väl inte att det är vår stora gren. Men nu tycker Pernilla att vi minsann ska ut och försöka på tävlingsbanan och att det kan bli hur bra som helst. Jag är väl inte helt övertygad om det...ler... men det brukar oftast bli som Pernilla vill. Vår klubb har den 30 maj en kombinerad E-D tävling som jag "kanske" åker på.

Åh vilken tur med värdret vi har haft, kanonbra ridväder och jätteroligt att träffa alla igen, det va stor kämpaanda. Fantastiskt kämpat vill jag säga till Jessica med Farax lilla envisa syster "Flizan", trots din onda rygg så ger du minsann inte upp. Farax stallkomip Alfred med min vän Emmy på ryggen va också med och fick sig en dust av Pernillas kniviga övningar, superkul och jättehärligt att se Alfred också börja bli en van "resenär". och Gittans lilla söta "Kuzan" såg giftig ut, börjar verkligen hitta en fin form.  

Jaha nu får man leva på detta ett par veckor men börjar verkligen se fram emot Bökeberg Challenge som är just om ett par veckor.

På bilden nedan ser ni Gittan på Kuzan, Emmy på Alfred och Pernilla i mitten.

God Natt och Sov Gott så höres vi en annan dag.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards