Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Pauline Eriksson - 11 maj 2009 21:36

Jag fattar inte detta, det har varit hur fint väder som helst hela dagen, men när jag sätter mig på hästryggen för att rida ut en mysrunda efter helgens träning så börjar det givetvis att regna. Emmy va också med och hon vill väl snart inte rida med mig för hon säger att det regnar alltid när vi ska ut tillsammans...hihi... Men vad är det man säger "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" och vi hade väl inte regnkläder precis så på slutet va det lite kallt.

En annan rolig sak som hände idag när jag satt och fikade hos grannen Tina, då sprang en ÄLG förbi snacka om vi blev förvånade.

Kollat lite på proppen till D-tävlingen idag och det ser ut som att jag kan lura med mig Emmy också med hennes stora Alfred. Emmy är lite osäker på vad hon ska sattsa på för ridning, dressyr/western, jag tycker självklart western.

Farax och jag har också provat tävla dressyr, se bildbeviset, han va ganska bra på det också. Min superfina Prins som jag tycker sååå mycket om, ja ialla fall när han är frisk....

Ha det gött.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards