Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Pauline Eriksson - 18 maj 2009 16:14

Inte för att jag tror att jag har så värst många ovänner, men denna magsjuka som jag åkte på i Lördags kväll önskar jag inte någon.

Åkte hem till mina föräldrar för att grilla och "pang" så blev jag superdålig, jag tänker inte berätta detaljer men det höll på hela natten och i går fick jag hög feber så kan inte säga att jag har varit så värst kacksig. Som tur är har jag underbara kompisar i Tina och Emmy som tar hand om min bruna springare, så idag har Tina ridit Farax en stund. Vill ju inte att han står nu om vi ska tävla på lördag. Idag mår jag iallafall lite bättre förrutom att det känns som huvudet ska trilla av, så jag har bestämt mig för att stanna hemma från jobbet även i morgon.

Till Jessica säger jag bara "kämpa på", ni blir bara bättre och bättre och snart ska du se börja ni dra åt samma håll du och din fina "Fliza".

Idag blev jag bjuden till min gamla skolkamrat Mias examenskalas, hon går ut mångkulturell socionomutbildning och har även varit i Sydafrika flera gånger och arbetat/praktiserat. Förra året gjorde hon min resa till sportcupen möjlig genom att följa med mig och Farax dit, vi hade en kanonresa och hon imponerade på mig med sitt sätt att ta hand om Farax trotts att det va länge sedan hon höll på med hästar. Jag hittade ett härligt foto på Farax och Mia när vi stannade på en rastplats på vägen dit, båda två ser ut som fotomodeller...hihii

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards