Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Pauline Eriksson - 20 maj 2009 23:25

Har precis varit hos vännen och grannen Tina och druckit lite vin, känner mig lite lurig faktiskt. Har kommit på att man tål typ ingenting när man är över 25, förstår inte varför det blir på detta viset.

Idag har jag ialla fall jobbat och det har gått bra, när jag kom hem bjöd jag Tina och hennes dotter Yenna (Farax minsta skötare) på soppan som jag gjorde igår men inte va sugen på då. sen fick jag va barnvakt när Tina skulle på anställningsintervju. Yenna och jag mockade och sen tillsammans med Emmy hämtade vi Farax och Alfred. Lite senare sadlade jag och Yenna, Farax för att rida lite, Yenna red först och jag passade på att fota detta charmiga lilla barn på min stora bruna springare (se foto nedan). Det är verkligen imponerande att denna lilla unge våga rida på en stor häst som Faraxen, men hon tycker att det är toppen och håller sig i hornet på westernsadeln. Sen red jag en stund i paddocken och Farax gick såååå jättebra och jag vågar nästan inte tänka på tävlingen på lördag för då tror jag att det ska gå åt skogen. Nä men det är klart att det kommer gå bra, vi är supertaggade även om Faraxen inte vet om det..hihi.

Nu ska jag nog sova, tycker att det snurra lite i huvudet. God Natt mina kära.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards