Alla inlägg den 15 december 2009

Av Pauline Eriksson - 15 december 2009 19:14

EM för Arabiskafullblod i Sverige "Vilken grej"  , hörde detta i helgen och fick det bekräftat idag. Hade ingen aning om att det ens diskuterades utan det verkade som att det var standard att det anordnades i Österrike.

Man kan säga så här att det blir en aningens billigare för mig än vad jag hade förväntat mig och det är oxå bestämt att det ska ligga i Skåne så det blir en baggis att ta sig dit.

Som jag fattade det så har denna diskussionen börjat redan 2008 på Svenska Arabsportcupen för då var Ordförande för ECAHO (Europaföreningen för Araber) och besökte tävlingen och blev då väldigt imponerad av Sveriges sportaraber.


"Herre jesus" nu gäller det verkligen att man tränar och förbereder sig, nu när Europeerna kommer hit så gäller det att vi visar vad skåpet ska stå...ler...

Till Alla som har en arabhäst och är ute och tävlar blir detta ett perfekt mål att sätta inför nästa år och det gäller alla sportinriktningar, Dressyr, Hoppning, Terrängridning, Western, Körning mm. Sprid detta! Datumet är 16-18 Juli men platsen är inte satt än.


Känner mig ungefär lika glad som när vi var på SM i september  


Kramis  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards