Alla inlägg den 4 december 2009

Av Pauline Eriksson - 4 december 2009 22:52

  Ojojoj, jag är kanske inte nån flitig konsertbesökare men är det någon konsert jag har velat vara på så är det en "Kisskonsert" för dem är bara så jävla häftiga. Och när Emmy kom till stallet för några dagar sedan och sa att hon hade bokat biljetter till Malmö i Juni nästa år så blev jag väldigt sugen. Syrran gick igång på det direkt så ikväll bokade vi också så det blir verkligen nåt att se fram emot....hehehe..



Igår vilade Prinsen eftersom jag hade besök av Gittan, Karin och Sussan men idag red jag ett lättare pass i ridhuset. På kvällen var jag hemma hos mamma och pappa och fick mammas goda räkmackor "mums", tog hand om min fina hund Isak också. Klippte klor, tasshår och borstade hans päls, det är helt otroligt va fin han är i pälsen för att vara så gammal, tänkte på det förra veckan när jag träffade en hund som var 13 år också och Isak ser ut som en unghund jämförelsevis.


Den pigga Isak skäller på sin matte  han är bara för söt...


Jag vill ha mer godis

  


Kan fortfarande en del trix

  


Jag är ju moster till Hugo men även till syrrans nakenhundar Lucifer och Jockii och dem blir också glada när moster kommer på besök, gladast blir nog Lucifer för han är som ett litet plåster på mig.


Lucifer är mosters gullegris

  


Jockii oxå

  


Hugo och jag gick kvällsrundan med hundarna innan vi åt räkmackor och kollade på Idol och sen fick jag och syrran rycket att vi minsann skulle boka biljetter till Kisskonserten och så blev det.


Hugo med slipsen som han fick av mig ikväll, hade väl tänkt att han kunde ha den på julafton men men.


Och så Mio (skrället) måste ju oxå vara med på ett hörn, vi börjar faktiskt bli "lite" kompisar.

  


Imorgon bitti ska jag rida ut tillsammans med Chris för hon har lånat Alfred så jag ska nog sova nu så man är lite pigg imon.

Höres på söndag efter uppvisningen på Julshowen här på klubben, kan bli hur kul som helst  


God Natt

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards