Alla inlägg den 7 december 2009

Av Pauline Eriksson - 7 december 2009 16:44

Efter ett fyspass   på Friskis och en väldigt "trevlig" Julfest i lördags så vaknade jag på söndagen och hade en enorm träningsvärk och en huvudvärk som är obeskrivlig (men självförvållad)  . Tog mig ut till stallet halv 8 och släppte ut Farax och Alfred och sen var det bara att slänga sig i sängen igen och där blev jag fram till eftermiddagen.


Efter en dusch och lite mat så tog jag mig samman och gick ut i stallet och fixade Ruxens box och tog in hästarna. Sen tog jag fram mina tävlingskläder och började förbereda mig för kvällens Julshow där jag hade lovat att göra en uppvisning. Just då kändes det inte som att jag skulle kunna rida med sån träningsvärk i benen men när jag väl satt på min fina Prins och fick klä på mig tävlings outfiten så kändes det riktig bra. Förutom lite "sluddrande" i början så gick uppvisningen riktigt bra och även när jag red utan träns så kändes det som att jag hade kontroll. Efter var det många som kom fram och tyckte att det var helt fantastikt och det är ju alltid kul att få beröm  . Min kära syster och Hugo var med och kollade och hon filmade, men när jag försökte ladda upp den igår så var filen för stor så jag vet inte riktig hur jag ska göra. Emelie Thoresson var på plats och fotade och lovade att hon skulle ladda ner fotona på en cd till mig så jag kanske kan visa lite foton i alla fall.


Ikväll blir det skogen med Emmy och Alfred och imon blir det vila.


På tur med Ruxen en dag då faktiskt solen var framme, den har vi inte sett så mycket av på sistone.

  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards