Alla inlägg den 11 december 2009

Av Pauline Eriksson - 11 december 2009 22:03

Trotts ond tå så gick det bra att rida, har liksom stigbygeln längre bak så det gjorde inte så ont. Emmy och jag hade bestämt att vi skulle hoppträna ikväll och skam den som ger sig, för jag ville gärna vara med och det var bara att bita ihop. Som den otroligt allrounda häst Farax är så hoppade han som en gud (i alla fall i min värld) och vi avslutade med en "oxer" (tror det heter så) på 1 METER , det är 2 st hinder i ett så det blir lite bredare. Det är det högsta jag har hoppat och det har jag bara gjort ett par gånger tidigare och då tyckte jag att det var väldans högt, men ikväll kändes det hur bra som helst. Har sagt att målet för denna vintern är att hoppa 1,10 meter och det har han endast hoppat på löshoppningen, men det målet känns inte omöjligt att nå nu när det känns så här bra efter endast andra träningen.


Svårt att fatta att Ruxen blir 10 år nästa år, se nedan några blider när han är lite yngre.. tyvärr lite suddiga.


Farax endast 1 dag gammal... tihi... han är så söt så man kan dö.


Några veckor äldre tillsammans med sin vackra mamma Axa.


och här 1,5 år gammal med en massa vinterpäls


Imorgon ska jag till familjen Thoresson och träna dem och deras häst Lollipop, det ska bli kul eftersom det gick så väldigt bra förra gången och dem är ju så himla ihärdiga med sina hästar.. Hoppas jag bara inte blir sjuk för jag känner mig inte "hundra", snorig, hängig och så den där jävla tån..  .


God Natt  eller måste försöka hålla mig vaken tills "Idol" är avgjord... heja Erik..

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards