Alla inlägg den 2 december 2009

Av Pauline Eriksson - 2 december 2009 22:09

  Livet är för viktigt för att tas på för stort allvar...hahaha... bra ordspråk som jag läste idag.


Jamen varje år är det samma sak, Syrran har hittat på en jätterolig och eftertänksam julklapp till mig och berätta naturligtvis det för mig och jag är barnsligt nyfiken när det gäller julklappar. Jag däremot har så svårt att komma på nåt sådär jättebra som man bara vet att hon skulle bli jätteglad för och ikväll ringer hon och säger att hon har hittat nåt sådär jättebra som hon bara var tvungen att köpa och jag skulle aldrig kunna gissa vad det är? Så nu kommer jag fram tills Julafton vara jättenyfiken på vad det är och det jag hade tänkt köpa till syrran känns inte alls så roligt så nu vet jag inte  .


Faraxen fick vila i måndags efter söndagens roliga hoppträning och igår blev det ett ganska tufft pass i ridhuset, har inte tränat vare sig slutor eller galoppombyten sen SM och det märktes..

Ikväll fick Ruxen nya "dojor" och sen stack jag och Emmy ut i skogen och det var mysigt som vanligt. Det är skönt att det har blivit lite kallare och även att det har börja torka upp i marken för hagarna börja bli väldigt blöta efter allt regn.


Imorgon kväll blir det glöggfika med Gittan, Sussan och Karin hemma hos mig så Faraxen får nog en vilodag till och sen på fredag får jag nog öva lite om vi ska hålla uppvisning på Lucefirandet på söndags kvällen  ....hihihi...

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards