Alla inlägg den 12 december 2009

Av Pauline Eriksson - 12 december 2009 23:38

Idag har jag nästan bara sovit, har känt mig precis "väck"  , åkt på en förkylning och sen har jag nog sovit för lite den sista tiden. Men som tur var så hade jag ju träning med familjen Thoresson och Lolli och det gick jättebra, idag fick tjejerna (Erika & Emelie) lasta själva och efter att ha tagit sig igenom några episoder så stängde vi in Lolli. Hon var inte speciellt rädd men blev ganska otålig och kråmade sig en del i transporten så jag tyckte att det var onödigt att åka med henne idag utan träna nån gång till innan.


När jag kom hem var jag helt slut och det blev soffan några timmar till men sen framåt 4 tiden började jag piggna till så jag skrittade en runda med Farax.


Nu har jag precis kommit hem från att ha varit chaffis åt min syrra och hennes kompisar, dem är på Eringsboda Brunn och dansar, så jag hoppas dem får kul.


Lyckades faktiskt ladda upp den där filmen på när jag rider utan träns på Julshowen.. se nedan. 



God Natt

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards