Alla inlägg den 9 november 2009

Av Pauline Eriksson - 9 november 2009 20:53

Presic hemkommen från en härlig promenad med Tina och det känns som att jag är redo för duschGlad.


Ikväll hade jag och Emmy bestämt att vi skulle rida ut så jag laddade min pannlampa och ni som bor i Karlskrona vet att det blev lite busväder ikväll med både regn och blåst. Men vi var så sugna på att rida ut så det blev en massa reflexer och en massa kläder och vi hade en supermysig ridtur och spännande blev det oxå. Det var skjutövningar så det small lite var stanns och så mötte vi ett gäng militärer som var ute och patrullerade i skogen i nattsvart mörker.. hihi Farax var minst sagt väldigt undrande och jag började fnissa lite för 2 min innan hade jag sagt till Emmy att det skulle inte vara så kul att möta ett gäng militärer här ute i mörkret. Våra modiga pållar gick med höga benlyft och tyckte att det var jätteläskigt men förbi kom vi och kunde fortsätta vår skogstur.


Det är bättre att trottsa mörker och väder med lampor och kläder för annars är det risk att man blir trött och dras ner i höstdeprisioner...(tips från coatchenTyst)


Puss och Kramis





Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards