Alla inlägg den 8 november 2009

Av Pauline Eriksson - 8 november 2009 18:38

Farax & pappa  


Idag är det Fars dag och jag har tyvärr inte kunnat besöka min pappa men har pratat och grattat han genom telefonen och så gör jag det här på bloggen oxå! Inte för att jag vet om han är här inne och läser men han är tillsammans med mamma min enda sponsor så det är klart att han ska uppmärksammas här.


Jag har haft en grym helg med en massa festligheter i Malmö och det har varit toppen, 75-års jubileumet på jobbet var bättre än väntat med en hel del överraskningarSkrattande och det va superkul att träffa Mia igen och som jag misstänkte så gjorde vi Malmö igår kväll/natt. Det är som sagt skönt att komma ifrån hus, hem och häst för att besöka storstan men det är nog ännu bättre att komma hem sen och på tåget nu i eftermiddag så började jag längta efter hästlukten. Kunde inte hålla mig längre nu så det blev ett litet kort ridpass på Farax ikväll och det var jättemysigt och han har ju faktiskt vilat helt mer än en vecka nu. Jag kommer fortsätta att ta det lite lugnare i alla fall till efter jul och nyår för att sen börja om igen och fokusera på nästa säsong, det är planen men det är ju inte alltid det blir som man planera så det är bara att ta dag för dag helt enkelt.


Skickar en tanke och hälsning till Elina (granne och brukar rida Farax) och hennes mamma Carina som igår var med om en olycka när dem krockade med en älg, dem hade änglavakt men ligger inne på sjukhuset för diverse skador. Det får en verkligen att tänka på att man vet aldrig vad som kan hända och att man ska ta vara på alla dagar och inte hänga upp sig på bagateller utan försöka leva varje dag...


Imorgon är det måndag och början på en helt ny vecka och ett helt nytt blad som bara väntas på att fyllasFlört..


Kram på Er

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards