Alla inlägg den 29 april 2010

Av Pauline Eriksson - 29 april 2010 17:59

Idag är det 10 dagar sedan jag rapporterade om "Min Bambubuske" och här kommer fortsättningen.


Nu börjar det hända grejor, idag mätte jag en som var 17cm  


Det regn som har kommit har nog gjort susen


Kolla "En hel tomtearmé"    


Jag har precis ridit ett pass i paddocken och idag blev det mycket galopp, slutor, förvänd och några byten som blev ganska bra. Nu ska jag på kalas till min farmor som fyller 85 år idag.. Grattis till dig farmor.


Farax och Alfreds första täckeslösa dag var i förgår, snacka om att dem var helnöjda. Både jag och Emmy har varit extra försiktiga detta året med att ta av täckena eftersom dem tidigare år har blivit förkylda och har haft problem med luftrören.


Mysigt med värme och slippa täcket men med värmen kommer insekterna som är mindre trevliga tycker Ruxen. Kolla Alfred i bakrunden som kommer i en väldig fart.


Livrädd att missa om det serveras morötter, men igår hade Emmy gett dem på lunchen så jag hade inga att erbjuda.. ledsen Alfred du rejsade i onödan...ler..


Simma lugnt så höres vi snart igen             

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards