Alla inlägg den 19 april 2010

Av Pauline Eriksson - 19 april 2010 16:02

Inte trodde väl jag att "jag" skulle hålla på med sånt här "bloggande" men tycker faktiskt att det fyller en funktion för både mig själv och Er som läser. Jag får en väldigt bra träningsdagbok och Ni som är intresserade av mina och Farax äventyr kan snabbt få info om hur träning och tävling går.


1 år har gått och en ny tävlingssäsong har startat bättre än någonsin, hoppas nu bara att den får fortsätta så. Är glad för våra fina framgångar men den som har "mycket vill ha mer" och visst vill jag att det ska gå bra framför allt på EM & SM så jag hoppas inte att vår formtopp är nådd än.


Hoppas att Ni fortsätter följa oss och kommentera när Ni har något att kommentera, Det känns som ett väldigt gott stöd i vår dagliga träning.


Nu kommer ny rapportering i den otroligt spännande växtserien.


Endast 6 dagar sedan och idag mätte jag en som var 6 cm lång, snacka om ogräs  


Nu ska jag hämta in min bruna springare och köra ett pass i paddocken.


Höres  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards