Alla inlägg den 22 april 2010

Av Pauline Eriksson - 22 april 2010 06:42

I tisdags så vilade min Prins och igår blev det skogen tillsammans med Emmy på Alfred och Chris på Plex. Efter ridturen var det planerat frisering av Alfred och Farax, kanske framförallt av Alfred som såg ut som en förväxt islandshäst med långa hår överallt. Emmy var lite nervös men jag klippte för glatta livet och han blev sååå fin, ledsen att jag inte tog några kort (glömde helt enkelt)  .


Emmy och Alfred förra året premiera på en träningstävling, då behöver man inte westerutrustning. Denna gång är hon fullutrustad och dem kommer bli jättefina.


I tisdags var jag hemma hos mina föräldrar och myste med min andra Prins, världens underbaraste hund Isak  . Han börjar bli lite skröplig och hörde inte när matte kom, men när jag gick fram till honom och han såg att matte var på besök så fick svansen en väldig fart...ler... Han är dock 13 år och det är en respektabel ålder för en så stor hund och med alla sjukdomar som han har.


Isak för några år sedan hemma hos min mormor, gosat ner sig ordentligt


Kramis  


  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards