Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Pauline Eriksson - 22 mars 2010 06:57

Det har varit en härlig helg men herrejävlar vad jag har har hostat och fräst, 2 veckor har jag varit superförkyld och undrar när det ska ge med sig. Idag hoppas jag att det har gett med sig för jag känner mig bättre.

I fredags var jag inte alls pigg så jag bad Elina (grannen) att rida ut Faraxen en runda så han i alla fall fick röra på sig. I Lördags kände jag mig lite bättre och red på morgonen, vi har en härlig känsla nu, Ruxen och jag, och det har inte varit några konflikter på ett tag om man nu kan kalla våra små meningsskiljaktigheter för konflikter  .


När jag var klar med Farax och hans box så var jag barnvakt åt Hugo resten av dagen och det är roligt som vanligt att vara med världens bästa systerson.

  

Igår var jag i Brömsebro och tränade en tjej som heter Eva-Karin och hennes häst (hm, kommer inte ihåg vad han hette ) som är en haflingerhingst på 2 år. Vilken underbar liten häst, superbra i skallen och fantastiskt söt, E-K ska köra in honom och hade även tänkt ställa ut honom detta året för att i framtiden försöka få honom godkänd.


Tävling på Bökeberg förra året, nu är det endast 13 dagar kvar tills nästa tävling i Påskhelgen...


Igårkväll byggde jag och Emmy upp en trailbana i ridhuset och både Farax och Alfred skötte sig fin fint.

Idag får Farax vila och det kanske jag också behöver.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards