Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Pauline Eriksson - 12 mars 2010 18:25

Ja det har i alla fall jag bestämt, nu är jag trött på detta vintriga väder och all snö, framförallt när Emmy och jag skulle ut och rida i eftermiddag och det bara började vrålsnöa...inte kul  .


Nu ändra jag lite färger här på bloggen och bestämmer mig för att nu ska det minsann bli vår och sol, bort med snön och låt blommorna och gräset växa.



Igår red jag och Emmy ett kort barbackapass i ridhuset men idag ökade vi upp träningen igen, jag till o med började med viktmanschetterna på Farax för att få igång hans gamla leder igen.


Tråkigt nog så har jag åkt på en andra gång med förkylning så nu är man snorunge igen  


Min syster har precis köpt ett hus och håller mest på att måla och tapetsera där nu och igår skickade hon ett kul mms till mig (se nedan). Men hon har fortfarande inte hunnit skicka några tävlingsbilder så jag får väl ta med mig min externa hårddisk imorgon när vi ska på kalas för Hugo och ladda över dem själv.


Hennes söta lilla Jockii var med och hjälpte till att riva gamla tapeter och det kan man bli trött av och då måste man få ta en liten "powernap"  

     


Visst känner Ni att våren är på väg nu med alla härliga färger.


Ha det gott och akta Er så ni inte bränner er i solen imorgon  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards