Alla inlägg den 23 september 2009

Av Pauline Eriksson - 23 september 2009 22:29

nyfiken  

I morgon styr jag "Britta" (min V70) mot Mullsjö och Svenska mästerskapen i Westernridning. Har precis kollat startlistorna och det är ganska dåligt med anmälningar i vissa klasser men det är ju störra chans till medalj då...Skrattande... nä, skämt å sido, dem som kommer är nog ganska duktiga så vi får nog kämpa ändå.

Petras lilla Hugo har blivit sjuk så hon kommer inte förräns imorgon bitti men det gör inte så mycket för vi behöver inte köra förräns vid halv elva eftersom stallarna öppnar ca 14. Hoppas bara inte Syster blir sjuk nu, klara mig inte utan henne.

Efter jobbet idag så red jag ett kortpass i ridhuset och det kändes bra, sen fick Ruxen ett bad och han blev såå fin. Packade sen transporten och började även packa ihop mina kläder och grejor som man måste ha med sig, men nu är jag trött så tänkte sova nu så man är piggelin imon.

Räknar med att Ni håller Alla tummar och tår för mig och min Farax i helgen.

Kramis

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards