Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Massage

Av Pauline Eriksson - 24 oktober 2009 21:09

Finaste Farax


Farax denna morgon, redo för en ridtur.

Tur vi red på morgonen för det har regnat hela dagen.

  


Nog har min fina häst fått en massa och då menar jag en massa behandlingar av både det ena och det andra, massage och andra alternativbehandlingar för att hålla han frisk och mjuk. Jag själv har endast en gång provat på ryggmassage och det var när jag fått ett presentkort från nån födelsedag. Men den senaste tiden har jag känt mig väldigt stel i nacken och de sista veckorna har jag haft riktig värk från nacken ner mellan skulderbladen, men det är väl kanske inget att klaga över, det finns alltid nån som har det värre, ellerObestämd.

Men idag efter att har ridit en skogsrunda med Ruxen och narturligtvis strechat och masserat honom efteråtFlört och efter träningspasset på "Friskis" så var jag och Tina och fick massage. Herregud va detta va skönt och "Söte Göte" va ont det gjorde och fick frågan hur länge jag hade haft ont i nacken?? Efteråt kändes det som om jag hade blivit helt nockad, trött och öm och det va tur jag inte hade nåt speciellt bokat denna kväll. Det blev bara en fika med vännen Helen och hon åkte precis, så nu blir det sova sängen för imon ska jag coatcha Gittan och hennes häst på vårt klubbmästerskap så det blir upp tidigt imon oxå.


Sov gott

 
 
Ingen bild

petra

25 oktober 2009 14:37

Hej Syster! Du har Lyckats! Din lite stora häst ser ut som en ponny på det senaste kortet:-). Söt!

Kram Syster

 
Ingen bild

Pauline

25 oktober 2009 16:49

Men det är ju det jag har sagt hela tiden att han är en ponny, det är bara ingen som fattar det...ler...
Det är klart han är söt, sötaste i hela världen.

 
Ingen bild

Tina

25 oktober 2009 21:53

Visst var massagen helt ljuvlig och välbehövlig, nu kanske även farax kan bli liksidig...;) Hoppas du får en bra måndag och även om det regnar i mon med så gör det ingenting då du är en solstråle i den grå vardagen! :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Eriksson - 21 oktober 2019 06:37

September var det mest häst hela helgerna med träningar och tävlingar för både mig och Ronja. Igår började vi ett nytt projekt på gården. Henke grävde och jag hämtade virke så nu får vi se vad det blir denna gång. ...

Av Pauline Eriksson - 22 augusti 2019 19:56

Och vi kommer snart slippa 7 stolpar på gården. Lippy va med och kollade så allt gick rätt till, inte rädd för en Grävis direkt. ...

Av Pauline Eriksson - 13 augusti 2019 19:28

Igår satte vi de sista stolparna och efter 260 meter är vi rätt så trötta på att sätta staket. ...

Av Pauline Eriksson - 16 juni 2019 09:01

Vår nya 23 tons Grävis har fått börja visa vad han går för. Inom några månader kommer dem äntligen och gräver ner elen och vi slipper sju stolpar på gården. Samtidigt passar vi på att göra om hagarna. Igår va Hugo här och hjälpte Henke att flytta ...

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards