Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Pauline Eriksson - 21 oktober 2009 20:16


Det går verkligen mot mörkare tider och nu på söndag är det dags att ställa fram klockan. Jag förstår verkligen inte detta fenomen med att ha ljusare på morgonen det är väl bättre att ha nån timme längre på kvällen istället??Obestämd

Men jag försöker ändå se ljuset i att det blir lite mysigt och sen har jag en väldigt bra pannlampa (origenteringslampa) och den rider jag runt med i skogen på vintrarna. Emmy brukar rida med men hon får hålla sig nära för att se inne i skogenTyst.

Idag när jag och Evelina var ute med Farax och Ida så slog det mig verkligen vilka underbart fina färger hösten för med sig i alla möjliga nyanser, jag försökte ta lite foton med min telefon men det blev för mörkt. Försökte istället anpassa min blogg, vet inte om jag lyckade att skapa en härlig höstkänsla men kanske lyckadas jag muntra upp nån som kanske håller på att falla för mörkrets makterFlört.


Kramiz

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards