Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Pauline Eriksson - 16 oktober 2009 22:45

Ännu en vecka som gick hur snabbt som helst, hade jag inte skrivit lite här på bloggen så hade jag nästan inte kommit ihåg vad som har hänt... konstigt, dagarna bara går och man hinner knappt reflektera över vad som händer.

Imorgon står det "stanna upp" och "reflektera" i kalendern hela dagen eftersom jag, Gittan och Karin ska fira att Sussan har fyllt år och det ska vi göra på "Skansen spa" på Öland. Detta skulle vi gjort den helgen det var SM för då var det nämligen skördefest på Öland och det hade varit trevligt att uppleva det. Men nu var det så att SM-helgen flyttades till just den helgen och då avbokade mina underbara vänner resan till Öland och styrde kosan till Mullsjö för att heja på mig och Farax och det är jag väldigt glad och tacksam förSkrattande.


Glada Silvermedaljörer...


Ikväll red jag i ridhuset för det var lite busväder med regn och blåst och imorgon när jag bara ska softa på Öland så ska Tina rida ut med Ruxen i skogen, det blir säkert jättemysigtCool, kanske ingen sol med det skulle bli uppehåll.


Natti natti


Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards