Alla inlägg den 28 april 2012

Av Pauline Eriksson - 28 april 2012 12:27

Att ha 4 lediga dagar nu känns toppen och sen blir det bara 3 jobbadagar nästa vecka, snart är det semestertider och det börja kännas för man längtar till långledigt. Inte för att jag inte tycker om att jobba utan just nu är bara lite trögt och väldigt skönt att vara ledig, ni fattar säkert vad jag menar ....ler...


Baronen är också glad när vi är lediga och så här nöjd är han nu när han ligger och sover brevid... vår lilla myspysare.

 


Igår skrittade jag ut en runda med Farax och tog med mig Zirocco som handhäst och den lille busen var väldigt busig att jag nästan blev lite irriterad på han, skulle behövt trava och galoppera lite med han men eftersom Farax har ett par lugna dagar efter sin behandling så ville jag inte det.


Hemma igen efter skogsturen


Ikväll ska vi ha kalas så hela förmiddagen har gått åt att städa och förbereda så nu är det bara maten kvar så jag hinner nog med hästarna en stund nu, sen bli det party party   


Nedan ser ni en frän youtoub video, kolla och njut


 

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards