Alla inlägg den 21 april 2012

Av Pauline Eriksson - 21 april 2012 21:21

Kvällen var ljum och juvlig så jag och Henke gick med Selma och Farax runt sjön, eller jag kanske inte gick så mycket utan satt mest på Farax rygg .



Lilla Selma är mindre än Farax huvud


Tog en paus på halva rundan, här ser Ni Farax och Selma på grönbete...ler...


Henke hittade skrot som vanligt


och så här glad blev Zirocco när vi kom hem, den lille togstollen


En annan tokstolle är Baronen som typ alltid ska sitta på axeln.

               

Av Pauline Eriksson - 21 april 2012 19:54

Det är inget litet projekt att måla en maskinhall på 240 kvadratmeter och det kanske är därför jag har dragit på det för att jag insett att har man väl börjat så är det bara att fortsätta. Mina kära vän Tina fick mig att ta steget och det med besked för vi har nästan hunnit hela ena gaveln idag.


Så här såg den ut i morse


Efter frukosten drog vi igång


och här ser ni resultatet, det gick hur bra som helst och imorgon har jag nästan bestämt mig för att färdigställa hela gaveln.


sen har vi denna roliga långsida, men förhoppningsvis kan vi lura hit ett gäng och hjälpa oss

     

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards