Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Pauline Eriksson - 31 mars 2012 15:40

Igår kväll blev det fredagsmys med räkmackor, vin framför första avsnittet av Let´s Dance, Henkes mamma kom hit och stannade över.


Idag har Lisa varit här med sin häst Don (vet inte hur namnet stavas?) och vi har löshoppat henne och mina 2 arabisar.

Det blev verkligen en av varje och då menar jag en helt galen (Zirocco natruligtvis) som sprang runt runt och knappt ville stanna, en som inte alls gick framåt (Don) utan nästan la i backen så fort vi inte drev på och så Farax som faktiskt denna gången gick hur bra som helst, precis lagom fort och smidigt. Lisa och jag var lagom trötta efter detta och framför allt efter att ha drivit på Don för fulla muggar, sen blev det gofika med Henke och hans mamma.



Tidigare i veckan gjorde jag ett par riktiga fynd när jag skulle beställa kedja till showhaltern så hittade jag utförsäljning av showkläder, en jacka som hade kostat nästan 2000kr för 350kr och en väst som även den kostat jättemycket och tro det eller ej men det passade perfekt. Kuligt tycker jag...ler...


Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards