Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Pauline Eriksson - 6 mars 2012 21:05

En showhalter är en liten grimma som man har när man ställer ut arabiska fullblod. Jag har genom alla år som jag medverkat och ställt ut Farax på sportcupen lånat showhalter på olika håll av snälla människor men nu har jag en egen och den är specialbeställd för att passa båda mina araber. Jag blev så otroligt nöjd för den passade inte bara utan den är otroligt snygg och "glammig" precis som en showhalter ska vara.


Nu är ju mina lösdriftshästar otroligt håriga men här kommer några foton ändå, det blir fler kan jag lova framåt sommaren när jag har klippt dem. Jag har ju även investerat i en klippmaskin så man kan säga att vi är "kittade" för sommarens bravader.


Farax var otroligt nöjd med både färg och utsmyckning


och poserade gärna för sin matte


men El-bebis var måttligt imponerad och tyckte säkert att han är snygg ändå  

Igår var det 1 år sedan vi hämtade Zirocco, snacka om att tiden går fort...


Tack snälla Kajsa på IceQueen för den fina fina showhaltern.


Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards