Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Pauline Eriksson - 12 mars 2012 20:54

Nu kan man i alla fall inte klaga på vädret för det är ju alldeles underbart och allt bara väntar på att få slå ut och komma igång. Det är fullt ös för både mig och Henke och just nu är det väldigt mycket på gång och det mesta är positiva saker som ska gå i lås eller tas igenom.


Igår genomförde jag mitt femte löppass och nu jäklar är jag igång igen, det är en fantastisk känsla när man börja känna sig lättare både i kropp och knopp  ... ikväll gick jag och Henke en långrunda och jag hittade en ny väg att rida som jag ska testa imorgon tror jag.


Farax har däremot inte varit i så god form de sista dagarna men det är alltid samma visa varje år när han börja fälla och i år har han satt lite mer päls eftersom han inte har haft täcke. Tanken är att jag ska klippa han men tycker att det är ett par veckor för tidigt och jag har ju tänkt att mars ska vara nån form att komma igång månad så vi får väl ta det lite piano.


Faraxen för ett par år sedan efter ett träningspass nere på klubbens ridbana och då var han i riktigt bra form min lilla häst.


I går kväll var jag på Farax och mitt gamla hem för att hjälpa Tove och Harriet med deras Silvia och sen passade jag på att hälsa på min vän Tina. Sen fastnade jag i stallet igen för en pratstund med Emmy och naturligtvis hälsa på Farax bästa kompis Alfred.


Bästaste kompisarna


Fint kort på Emmy och Alfred när dem var på Bökeberg och tävlade för ett par år sedan.


Simma lugnt så hörs vi snart igen  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards