Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Pauline Eriksson - 24 augusti 2011 07:05

Bilden är tagen med min mobiltelefon och därav inte så bra kvalitet, men alla som vet hur Farax brukar se ut när han snarkar kan nog se en hel del likheter  

 


I måndags kväll red jag ett pass i paddocken med Farax och igår red jag ut en liten sväng efter att jag ridit Lillen. Faraxen kändes toppen på passet i måndags och den stelhet jag kände i helgen när vi var ute i skogen fanns inte kvar.

Hm.. Lillen är verkligen en oberäknelig herre och gjorde några små försök att skutta lite, men annars gick det bra och i kväll är tanken att vi ska löshoppa för att han ska få göra nåt annat. Farax och Zirocco ska nog oxå få löshoppa i kväll. 

I måndags tränade jag Zirocco en stund i corallen men det var så mycket småflugor så han kunde inte koncentrera sig. Jag avslutade kvällen med att ta in han i transporten en gång och det gick toppen, måste ta mig tid att åka med han nån gång snart.


tjo

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards