Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Pauline Eriksson - 18 augusti 2009 21:12

Jätteskönt att ha en extra semestervecka efter att ha jobbat 2 veckor. Igår gjorde jag en riktig superstädning av min lägenhet och det känns sååå skönt att har gjort det för nu kan jag bara njuta av resten av veckan.

Farax och jag har varit ute och myst i skogen både idag och igår och idag var det en massa militärer som hade övning så Ruxen trodde att det var krig så han intog sin krigsställning...hihi.. det är då han blåser med näsborrarna (som en drake), gör höga benlyft (visar sina snabba hovar), höjer svansen (akta Er så jag inte släpper en skit), Ja ni fattar han visar vilken arab han verkligen är. Jag kan nästan inte rida lätt och det bara bubblar i mig av skratt, han är ju så rolig när han gör detta.

Imorgon får han en vilodag som han naturligtvis är väl värd, tycker inte om att vila honom sådär dagarna efter en tuff tävlinghelg utan rider hellre lite för att kunna stretcha ur hans kropp så han inte blir stel. Tror att det funka ganska bra och jag tror inte Farax tycker det är så farligt att busa i skogen.

Nedan ser Ni min kära pappa som håller Farax på årets sportcup.

Kramis så länge

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards