Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Pauline Eriksson - 7 juli 2014 14:50

Nu har vi haft vår andra träff och denna gång kunde alla fyra, och denna gången träffades vi hos Susanne.


Först blev det en tur i skogen med alla fyra hästarna på släp, jag hade först tänkt rida men då det var olidligt varm fick det bli lättklätt och på marken. Zirocco skötte sig jättebra både när det gällde lastning, åka transport och på promenaden.  


Sedan gick vi ner till sjön och badade hästarna, Zirocco gick (eller hoppade) i efter en stunds tvekande men det roligaste var när Karins häst la sig ner i vattnet gång på gång för att svalka sig. Fick tyvärr inget kort på detta.


Medans vi fikade fick Susannes och Karins hästar stå på box , Z samt Gittans söta lilla Shiny fick var sin hage vilket även det var bra träning. Z gick rakt in i transporten för hemfä'rd och jag stängde själv för första gången, så nu är jag nära semesterns mål att kunna åka själv med min lille pojk. 

Nästa träff blir hemma hos mig och då blir det löshoppning på schemat. Tack tjejer (pantertanterna  )för en väldigt trevlig dag.

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards