Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Pauline Eriksson - 6 februari 2011 08:42

Det har varit ett väldans mockande i hagen nu några dagar, man får liksom passa på när det mildra på. I och med att det har varit så mycket snö så har hästarna inte rört sig på så stora ytor och då blir det väldigt mycket skit på ett och samma ställe (typ där dem äter).


Henke är i Sälen med jobbet och åker skidor så jag har varit själv hemma sen i onsdags kväll och det har varit en upplevelse i sig, men i fredags kom Tina och hennes dotter Yenna plus att jag hämtade Hugo. Så hela gänget sov över och vi hade en supertrevlig kväll och morgon. När Tina och Yenna åkte hem så hjälpte Hugo mig att mocka i hagen och han kämpade för glatta livet och konstaterade att om moster (jag) skulle ha en häst till så skulle nog han behöva va här varje helg och hjälpa mig mocka bajs  , han har så roliga funderingar den pojken.


Bilder från tidigare i vinter


När jag hade varit och lämnat Hugo så stack jag och Farax ut på en skogsrunda och det blåste halvt storm och Farax var superladdad.



I går kväll kom Henkes föräldrar och höll mig sällskap och vi åt och drack gott hela kvällen och dem sov över så nu är det snart dags för frukost.

Henke sitter nog på bussen nu och jag börjar längta efter i kväll när han kommer hem , men jag får väl försöka hålla mig sysselsatt så går tiden fort.


Ska hämta hö och sen ska jag ta mig en tur med Faraxen för nu ska han igång.


Hej

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards