Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Pauline Eriksson - 15 juli 2013 06:57

Denna helgen har haft en jämn ström av arbete både hemma och på borta plan.


Började på fredagen att bara hem och vända efter jobbet, lastade Farax och körde ner till vårt gamla hem Västeråkra där. Emmy och Elina hade lovat att störa mig och Farax då vi hade lite problem med att hantera störmoment förra helgen när vi tävlade i Skövde, det gick super och Farax skötte sig fint. Emmy och jag avslutade med att skritta Alfred och Farax en runda innan jag körde hem till min kärlek som hade färdig nattamat till mig.


Alfred är Farax bästa kompis från Västeråkra och här ser Ni ett kort när Farax hade 10-års kalas i min trädgård och det blev tårta på trädgårdsbordet  


På Lördags morgon klev vi upp tidigt och stack till Öland där redan Henkes föräldrar var på plats och det blev  en dag med snickeri på lillstugan tillsammans med Tommy, oj va stabilt och bra det blev.

På vägen hem stannade vi hos Henkes mormor och där blev det hökörning hela kvällen.

Ganska möra när vi kom hem men på Söndag morgon blev det upp tidigt igen och Henke röjde när jag mockade ur lösdriften och plockade sten i hagen. När Henke körde till sin mormor igen för mer hökörning så stannade jag hemma och städade huset för det var ganska välbehövligt.


Hej hopp i galopp

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards