Alla inlägg den 13 september 2012

Av Pauline Eriksson - 13 september 2012 06:31

Igår blev det premiär för den lille att bära sadel och vägen går sakta men säkert till att bli ridhäst.


Som vanligt nu för tiden så skötte sig Zirocco fin fint


Det är mycket spännande som händer nu och tiden har inte funnits för att blogga men jag försöker så ofta jag kan.


Det som är extra kul är att Farax har piggat på sig och vi är nu igång med ridningen igen och han känns fräsch, igår var vi ute en sväng i skogen och han hade en väldans fart.


Denna tiden nu när det börja bli lite kallare är den bästa tycker jag och det är tom skönt att det börja bli lite mörkare på kvällarna för då kan man ta kvällen lite tidigare och det blir även lite tv-tittande. Igår började "Bonde söker fru" och det programmet gillar jag skarpt, inte för att jag kan fatta att man utsätter sig för en sån situation att flytta in 4 hönor till en tupp men det är kul att titta på.


Ha en härlig dag

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards