Alla inlägg den 2 september 2012

Av Pauline Eriksson - 2 september 2012 21:20

Tidigt på morgonen igår lämnade vi gården och begav oss mot sydligare breddgrader  och vi hamnade i Helsingborg där vi lämnade bagage och bil på ett hotell och åkte över till Danmark.


Det var väldigt trevligt att strosa omkring i Helsingör och på färjan hem fick vi med oss lite godsaker från border shopen.


Efter att ha vilat nån timme på hotellet så gjorde vi oss iordning för en spektakulär kväll på Wallmans och kvällen blev verkligen bättre än förväntat med en härlig show, god mat och gott sällskap.


Mellan de goda maträtterna så bjöds vi på olika shower med teama från 80-talet



Idag har vi efter en god frukostbuffé på hotellet haft en kulturdag i Helsingborg, mest för att piggna till efter gårdagen  men det va skönt att inte behöva stressa hem oxå.


Påväg upp för en väldans massa trappor till Helsingborg slott


Härlig utsikt när vi kom längst upp, kan tänka att det är otroligt vackert mitt i sommaren men idag var vi ganska glada att det inte var så varmt.



Som sagt en väldigt trevlig och härlig helg har det varit och detta kommer jag leva på en god stund, men som alltid är det skönt att komma hem.


Jag begav mig ut en liten skrittrunda på Farax och sen tömkörde jag Zirocco en stund i paddocken vilket han börja bli ganska duktig på.


Ha de gott så hörs vi snart igen

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards