Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Pauline Eriksson - 14 juni 2011 23:25

Nu är paddocken uppgrusad och corallen är färdig att använda, så nu ska det bli träning på allvar.


Henke jämnar till det sista så och det blev toppenbra underlag.


I helgen var det en hel del festligheter med både studentfirande för Henkes kusin John och på lördagen hade vi sommarfest med jobbet. I söndag sov jag okristligt länge (10:45 stod klockan på när jag öppnade mina blå) och var väldigt irriterad över att ha sovit bort halva dagen  .

Jag tog i alla fall in hästarna för lite stödfodring och gav mig sen iväg på en tur med Farax, hade väl tänkt vara iväg en timme sådär men jag hittade en spännande skogsväg som jag bara var tvungen att testa.

Det slutade med att jag red "vilse" eller jag visste inte riktigt var jag var men jag hittade en liten stuga i en glänta och där var en mycket trevlig farbror som hjälpte mig. Han gaidade mig till en gård och sa att jag skulle fråga vidare där ifrån och efter många om och men så var jag på hemväg genom skogen. Det blev en rejäl runda och den ska jag nog visa Emmy när hon kommer nästa gång med Alfred.


Ikväll försökte jag ta lite kort på Baronen, men det är lättare sagt än gjort


 

Han kan ju inte vara stilla...ler...


Ikväll har jag även testat det nya underlaget i paddocken och det var perfekt.  

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards