Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Pauline Eriksson - 6 juni 2011 08:40


Zirocco den lille sötnosen är en riktig snygging


I onsdags åkte jag Polenfärjan med Jobbet, vi var på konferansresa och det var bra förutom att jag blev sjösjuk det första färjan började röra på sig. Men det fanns bot i 2 st armband med en liten ärta som tryckte på en punkt i handleden, helt otroligt hur snabbt det verkade och dem hade jag på mig resten av resan.


Sedan har vi varit lediga och det har varit underbart skönt även att vi inte har legat på sofflocket så har vi kunnat sova lite längre på morgnarna eftersom hästarna har gått ute på nätterna.


I lördags kom Anne och Jim från Sävsjö och besökte oss, som vanligt är det trevligt att träffa dessa härliga människor. Dem stannade till söndag och inveg vårt gästhus som verkade funka bra enligt dem.


Det har blivit en hel del ridning denna helgen och nu om en stund ska jag och Henke ut på en liten sväng innan vi måste ta tag i vedklyvningen igen.


I går eftermiddag var även Mia min gamla klasskamrat på besök och vi skrittade ut en sväng med Farax och Migge.


Igår tog Henke en tur på sin Puch Montana och den funkade fint, jag körde oxå en liten sväng och det var kul.

 


Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards