Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Pauline Eriksson - 26 maj 2011 07:29

Lite svårt att fatta att det är 11 år sedan Faraxen tittade fram och blev en del i mitt liv, det får bli några morötter och knäckebröd till Jubilaren.


Finaste Faxen på EM i Bökeberg förra året

    

Av Pauline Eriksson - 26 maj 2011 07:11

Igår lämnade jag 20-års åldern men det är först nu som jag verkligen förstår att åldern bara är en siffra och jag känner mig yngre än nånsin  .


Vilken härlig födelsedag jag bjöds på med massor av firande och sjungande.


Min Henke började dagen med att bjuda mig frukost på sängen kl 05:15    med en bukett rosor och en början till sång och när jag sen fick ett kort där det stod att presenten står utanför huset så tog jag trappan ner på 2 steg.

Utanför stod ett släp med en massa ridbommar till paddocken  och jag blev jätteglad, presic vad jag hade önskat mig.


Sen fortsatte hela dagen med firande på jobbet och på eftermiddagen hemma hos mamma och pappa, kalaset blir sedan nu på lördag.


Dagen blev inte sämre av att grusen hade kommit till paddocken när jag kom hem från jobbet, så nu ska den bara spridas ut och jämnas till.



Jag avslutade naturligtvis kvällen med en skogstur på min underbara Farax som inte har blivit riden så mycket på sista tiden pga att det funnits lite annat att pyssla med här hemma.


Hej så länge

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards