Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Pauline Eriksson - 2 augusti 2010 07:38

Igår delades Årets arab ut på Riksutställningen i Halmstad och då delas pris ut till arabhästar som har presterat och visat upp arabhästen i olika katergorier under ett helt år. Min underbara, finaste, bästaste häst blev ÅRETS ARABHÄST I WESTERN, "Fasen" vad stolt jag är över min Prins  .


Jag hade fått indikationer tidigare om att han skulle få denna utmärkelse men det blev inte officiellt förrän igår, hade tänkt vara på plats men det finns så mycket annat som måste göras så jag kände att vi inte hann. Mats och Annelie Cederholm var gulliga nog att ta med Farax pris hem så jag få köra dit nån dag i veckan och hämta det.


Silvermedalj i förra årets SM var en del av prestationerna.


I lördags longerade jag Farax en stund och igår red jag ett pass i paddocken, ikväll blir det en runda i skogen. Vi måste komma igång lite igen om vi nu ska tävla om mindre än 2 veckor.


Ha de

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards