Alla inlägg den 30 december 2010

Av Pauline Eriksson - 30 december 2010 22:18

I morgon är det Nyårsafton och Vi har bjudningen och det ska bli jättekul, har dukat och förberett så mycket som möjligt nu ikväll.


I går var syrran här och tog en massa vinterbilder på hästarna och när jag red Faraxen barbacka, vilket nästan ledde till att jag åkte av. Farax va superladdad och när vi red fram och tillbaka så blev han väldigt otålig och undrade va vi höll på med och så blev det lite skutt och bockning...JIHUU.


Jag långborstade både Farax och Migge innan syrran kom men ElMiggo gick in och rullade sig nästan direkt så han hade halm långt in i öronen...ler...


Petras hund Nito var med och sprang runt som en dåre


Det blev en hel del bra kort men detta gillade jag med det härliga ljuset i bakrunden.


Hugan var ju naturligtvis oxå med och ställde gärna upp på kort med hästarna, men rida vill han inte vilket Petra och jag tycker är lite trist.


Jag laddar upp bilderna lite efter hand och lägger ut.


Idag har det oxå blivit mycket häst vilket jag gillar, jag red själv ut med Farax efter lunchen som blev pannkakor...  mums. Henke var tvungen att greja med veden men jag fick ledigt och tog en rejäl runda med Faxen men när jag var tillbaka så gick jag och Henke en runda och då fick Miggemojjen följa med. Det är klart att han oxå vill vara i centrum då och då, vi får hoppas att vi hinner med en gemensam tur i skogen till helgen.


GOTT NYTT ÅR   så ses vi på det nya...      

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards