Alla inlägg den 9 november 2010

Av Pauline Eriksson - 9 november 2010 19:32

För ett år sedan verkar det som om att jag tyckte det va mysigt med sådant väder som det har varit idag, regn och blåst. Idag har jag inte varit riktigt så positiv   till det men det va lite kul att läsa det inlägget som jag själv skrev då och även lämnade ett tips från coatchen (som jag nog menar är mig själv  .


Det gjorde ju inte det bättre att jag fått nån jäkla låsning i ena skinkan som går ner i hela benet och jag kunde nästan inte gå i morse. Det måste vara nån nerv som kommit i kläm och det har gjort jäkligt ont hela dagen, hoppas det är bättre imon.


Igår var Baronen hemma själv hela dagen och det gick jättebra men han va väldigt kelig sen på kvällen, på förmiddagen idag har jag jobbat hemifrån och det har han tyckt vara hur mysigt som helst.


Har han inte varit på ena sidan av datorn...


Så har han suttit på andra sidan...ler...


Ikväll tog jag in hästarna tidigt och pysslade med båda två sen linade jag dem några varv var för att dem skulle få röra lite på sig och jag hade igentligen tänkt rida men nerven i skinkan ville annat  .


hej    

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards