Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Skitdag på jobbet

Av Pauline Eriksson - 10 juni 2009 22:43

Ja jag har verkligen haft en skitdag på jobbet, nästan så att man funderar på om det är vad jag ska hålla på med?? Men visst är det väl det men den sista tiden har det varit tungt.

Så efter jobbet tog jag in min stora springare och tänkte rida en stund i paddocken men när jag kom ut i stallet en timme senare så snarkade han helt utslagen i spånen. hm, jag måste nog fråga Pernilla om hon har varit med om nån häst som gör som Faraxen. Det kändes inte okej att sparka upp den sovande björnen så jag gick bort till Tina och vi körde till Rosenholm och sprang en runda. Tina gav mig positiv energi som vanligt så efter springturen så kändes allt lite bättre, men nån ridning blev det inte denna dagen och tur var väl det med min taskiga inställning. Hade tänkt vila ponnyn imorgon så det blir ändring på det istället.

Hoppas att morgondagen blir en bättre dag, jobbar nära mina föräldrar så tänkte köra förbi och mysa med Isak en stund...ler...

Nedan kan ni se Tina och Jag när Syrran slinga håren på oss, hahaha nu blir nog Tina lite galen men va fan vi bjuder väl på det. Det är väl nån som får sig ett gott skratt...hihi. (Förlåt Tina). Denna blogg skulle ju bara handla om Faraxen men jag kunde inte låta bli.

God Natt kära vänner

 
 
Ingen bild

Jessica

11 juni 2009 09:43

Hahahahaha vad bra att du alltid kan ge en ett gott skratt! Vilka snyggingar! NI borde se ut så när ni rantar runt på krogen..hahahahha

Hoppas du har en bättre dag idag! Kram kram

 
Ingen bild

Tina

11 juni 2009 19:22

Fyyyy dig....Fast givetvis så bjuder även jag på detta kort om någon kan få lite positiv energi av det :)

 
Ingen bild

kerstin

13 juni 2009 03:32

så vackra ni kommer att bli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Eriksson - 21 oktober 2019 06:37

September var det mest häst hela helgerna med träningar och tävlingar för både mig och Ronja. Igår började vi ett nytt projekt på gården. Henke grävde och jag hämtade virke så nu får vi se vad det blir denna gång. ...

Av Pauline Eriksson - 22 augusti 2019 19:56

Och vi kommer snart slippa 7 stolpar på gården. Lippy va med och kollade så allt gick rätt till, inte rädd för en Grävis direkt. ...

Av Pauline Eriksson - 13 augusti 2019 19:28

Igår satte vi de sista stolparna och efter 260 meter är vi rätt så trötta på att sätta staket. ...

Av Pauline Eriksson - 16 juni 2019 09:01

Vår nya 23 tons Grävis har fått börja visa vad han går för. Inom några månader kommer dem äntligen och gräver ner elen och vi slipper sju stolpar på gården. Samtidigt passar vi på att göra om hagarna. Igår va Hugo här och hjälpte Henke att flytta ...

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards