Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Pauline Eriksson - 5 juli 2016 21:03

Western weekend på Chappen blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig men väldigt bra ändå. Hela familjen var med och även våra goda vänner Emmy och Jocke va med oss från torsdag till lördag. På lördagen fick vi nytt besök vi stugan och vi fick ännu en trevlig helg.


Lilla Ronja va självklart med och hjälpte till .

 

Den ända som inte hade lika trevligt va min lille Farax, han trivdes inte vare sig i sin tältbox eller inne på arenan och vädret gjorde inte saken bättre. Han kämpade som vanligt så gott han kunde men tyckte nog inte att hans matte levde upp till den guide som han behövde på detta stora evenemang. Vi tog dock ett par placeringar på fredagen men på lördagen blev det till slut så att jag bröt Ranch trailen då han trampade ner i en blomkruka efter att med väldigt nervösa steg tagit sig igenom lite mer än halva banan.


 

Det går inte leva på gamla meriter utan det krävs nog att man är med i matchen lite mer än vad jag har möjlighet till nu, iallafall när man har en liten osäker häst som min bruna är.

 

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards