Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Pauline Eriksson - 25 maj 2013 12:46

Fast denna gången på andra sidan  , vi har nämligen inte elskåpet på huset utan det hänger på en stolpe så nu ska det fixas samtidigt så blir det en ny central inne i huset med jordfelsbrytare. Det blir jättebra, för elen i vårt hus har varit under all kritik men är på god väg att bli bra.


Som vanligt när det handla om att gräva så är min Henke "På"


Ni trodde väl inte att Baronen skulle missa detta spännande projekt, "vad ska sleven vara om inte i grytan"


Han har nog alltid haft en dröm om att köra grävmaskin  , den lilla sötnosen fortsätter förgylla våra liv


I veckan har jag inte hunnit med så mycket mer än att jobba och göra den som måste göras varje dag men igår fick både Farax och Zirocco var sitt pass och idag har jag varit ute och cyklat med Z vilket gick superbra.


Jag hade avslutning för mina elever i Silverhallen i torsdags kväll och jag anordnade en liten träningstävling vilket blev mycket lyckad, min granne Nina var med och fotade så det kanske kommer här på bloggen framöver.


Ha en härlig dag där ute för det ska jag ha.      

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards