Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Pauline Eriksson - 6 februari 2012 21:14

Nu är det hög tid för alla arabentusiaster att planera in årets arabsportcup, gå in på hemsidan under "Länkar" för att få löpande information om denna härliga tillställning. Ett bra tips är att kolla in Bildgalleriet på hemsidan för att förstå hur många olika dicipliner som innefattas i en enda tävling och det finns grenar för alla på alla nivåer.


Farax och jag precis hemkomna efter EM 2010 då vi blev överumplade med en överraskningsfest på gården där vi bodde då.


Ikväll hann Farax och jag ut en runda innan det blev mörkt, det är faktist ljust till halv sex nu så det kan man inte klaga på. Däremot håller kylan i sig och det är nära 17 minus just nu vilket forfarande är lite väl kallt för min del men som sagt tidigare så verkar hästarna inte tycka illa om detta, säkert mycket skönare än att vara jagad av galna myggor och knott.



I helgen har Selma varit hos oss och eftersom att Henke fick rycka ut och ploga snö i lördags natt och igår kväll så fick hon stanna till idag och följa med mig på jobbet på förmiddagen.


Selma hade inget alls emot att åka bil, det är liksom hennes favoritsysselsättning.



Det blev ett litet äventyr och hon blev rejält ompysslad på kontoret av mina kollegor

Presentation

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Sponsorer


Ovido - Quiz & Flashcards